makeup

2011-08-27

sve pomalo




Novi lakovi pustenis u u prodaju! Prilicno su skupi (svaki po 17 sd) ali su prilicno kul!  Inspirisani Mortal kiss-om najvise odgovaraju upravo goth clanovima ili onima koji vole JEZIVE stvari!
sto se mene tice...kupila sam onaj sto lici na krv(crveni) i ljubicasti sa rupicama....
da li cete vi kupiti neki?
 
Jos jedna novost na stardollu je upravo Zombie time....
primila sam ovu poruku pre koji dan...i uopste mi se ne svidja... :P
Josh jedan nacin da zarade pare , a mi dobijamo Nazad simblolicnih 10 stardolrsa ako potrosimo 100 i tako dalje..... dosta mi je vise pateticnih nacina da zarade pare...a uzgred pazite se  jer kako je bilo prosli put(nisam dobila mojih 10 stvari u akciji school's out) necete ih ni dobiti!












Jos jedna novost je najnovija skrivena radnja za sve koji nisu iz Engleske/Amerike (verujem). Ima lepih stvarcica , uglavnom su u Starcoinsima pa je to prava prilika za non-ss clanove da nabave neke kul stvari! ovo je ovo je link samo kliknite  i dobicete sve stvari u  svoj dress room.........


A tu je i naravno...........123.456.789 clanova! (nije jos toliko ali nadam se da ce biti brzo!) i dobili smo simbolicne  poklone...mada ne mogu da se zalim jer stvari izgledaju prilicno kull a kostaju 0sc......
 
a tu je i famozni Mortal kiss kalendar! bilo je nekih lepih besplatnih stvari ali i malo skupljih...dana je izbacen beli vuk.....

 
a juce (takodje mozete jos da nabavite)
 
ova mapa..........

Нема коментара: